Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 00:39   #33
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Posesauser på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Jeg synes ikke jeg kan nekte han å spise det han vil. Han eier halve leiligheten og, så kan ikke kaste han ut.

Jeg syns det går på vanlig allmen høflighet og noe han burde fortså selv, helt uavhengig av hva han eier eller ikke. Evt bure seg inne i sin halvdel og spise det i skjul

En ting er fristelser i verden rundt oss, men de som står oss nær skal ikke behøve å gjøre det vanskeligere.
Exen min pleide å møte opp og steke seg grandis hos meg når jeg startet på kurer, fordi han kjedet seg hjemme aleine, og kunne ikke forstå hvorfor han måtte lide for min slanking... Så var han over gjenomsnittet lite empatisk da, og jeg setter vel kanskje andre som gjør sånt i samme båsen. Men på den andre sida, ville DU ha gjort det mot han? Hvorfor/hvorfor ikke er det da greit at han gjør det mot deg? Det har jo også med at vi faktisk har rett til å kreve litt også, ikke bare finne oss i at verden er full av fristelser....