Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-05, 12:58   #7
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Ahaaaaaaaa! Tusen takk, Nille!!

Mye bra info her! Tror jammen jeg skal gi det en kjangse. Merker ihvertfall når jeg tar bare 2 ss cocosa daglig at huden blir så glatt og myk, jeg mister matsuget og forbrenninga er god hele dagen. Men den er så klumpete å få ned! Greit med flytende! Prisen vil vel være den samme uansett, siden MCT oljen inneholder mer av den aktive ingrediensen per ss enn cocosa, selv om cocosa er billigere (litt bare, bruker ex-virgin varianten). Kan man evt bruke den vanlige cocosaen (ikke ex-vigin) og likevel få effekt, om man er ute etter et billigere alternativ? den koster jo bare ca 70 kroner for 1/2 liter, men vet jo ikke hvor mye av den aktive ingrediensen det er i den, siden den er mer behandla...

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat