|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Brittk, her.
Hei hei!
nokon som veit kor en får kjøpt større fløtepakker enn 1/3 liter?
Kva er fiberhusk og kor får en kjøpt det?
Kva bruker dykk cocosa til?
Er det anna snacks enn bacongull en kan ete på ketolyse?
Kvifor er nokon av dere skeptiske til Pepsi max? kan en ikkje drikke all sukkerfri leskedrikk?
samla opp en del spm når eg først var i gang 
Skal prøve så godt jeg kan å svare på det jeg vet.
1. Jeg fikk faktisk kjøpt 1 liter med kremfløte på rema. Men de skal også ha dobbelt så store pakker enn det som er vanlig størrelse. Den literpakken er første gang jeg ser.
2. Fiberhusk er noe man bruker i deig, røre osv for å holde røra (t.d. pannekakerøre) sammen.
3. Cocosa vet jeg blir brukt en del i smoothies, bortsett fra det så kjenner jeg ikke til bruksområdet så godt Mener noen bruker det som steikefett også?
4. Jeg kan ikke så mye om ketolyse, men en moderat mengde av nøtter. Spørs hvilken del av ketolyseprogrammet du er i.
5. Noen er skeptiske pga søtningsstoffet aspartam. Men om du tåler det eller ei er noe du må oppdage selv. Kroppene våre reagerer forskjellig. Noen stagnerer i vekten av for mye ost (jamf. Skaldemann), mens andre kan spise kilovis med ost. Noen kan spise litt nøtter, andre ikke. Bacongull er salt btw, så det kan slå litt feil ut, siden vann binder seg i kroppen da. Siden jeg ikke veier meg, bare måler forskjell på buksene mine, så er jeg usikker på de forskjellige effektene på meg. Jeg er forsiktig med nøtter i alle fall. Men har ingen dårlig samvittighet for f.eks. sprite zero 
På den annen side er det nok folk her med MYE mer peiling enn meg. Les litt rundt i de forskjellige trådene så finner du nok svar 
|