Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-10, 11:07   #55
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Nei er jo ikke sulten på morran hehe, men må jo ha litt frokost..må ha med meg maten på jobben og kaldt egg og bacon er IKKE godt. Har laget med meg osteknekkebrød i dag.hmmm men gomse ost og skinke skal jeg nok klare.
Har forsøkt å lete igjennom de forskjellige mattrådene her, men syntes det er vanskelig å ta seg frem i junglen med sider opp og ned..

Kaldt egg og bacon er IKKE godt

Omeletter med med ost, spekemat (er nydelig) litt løk osv i er veldig godt. Og så etandes kaldt.(ev. varmes i micro viss mulig)

Jeg spiser ikke når jeg står opp, går fort et par timer før jeg kjenner sultfølelsen. Da tar jeg noen skiver ost, legger på kokt skinke, eller spekeskinke... Tar gjerne på et dryss paprikapulver. Nammenam. Godt med vann i tillegg
Og da er magen rolig til lunch

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat