|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.
Jeg har vært veldig nyskjerrig på hvordan det kom til å gå med deg på ketolyse, siden jeg ikke responderte så godt på ketolyse selv. Jeg synes det er så rart at så mange klarer å gå ned i vekt med ketolyse og at noen ikke gjør det. Nå når du har prøvd det ut, hva tenker du? Er det en grei vedlikeholdsdiett, eller tenker du å ende på fase 4 - Lindberg?
Ja hva tenker jeg.....
Jeg må jo si at juli og kanskje spesielt august var ganske skuffende med tanke på resultater.
Regnet jo med at det ville ta litt tid å omstille seg, og at jeg kom til å bruke hele juni på det.
Men i juli var jeg kommet godt inni ketolyse-verden, og i august veide jeg i tillegg maten og regnet ut energi%.
Status etter 3 mnd er likevel kun -1kg fett, veid på Tanitavekt på Fedon-klinikken i juni og i går.
Har sjekket innimellom at jeg får utslag på ketostix'n, og jeg vet at jeg drikker nok vann slik at utslaget er reelt.
Ketolyse fungerte imidlertid kjempegreit som vedlikehold, og selv om blodsukkeret var stabilt fra før så har jeg faktisk hatt enda litt lavere og dønn stabilt blodsukker i hele perioden.
Har vel aldri prøvd fase 4 på ED, men har gått på Fedon-kost tidligere.
Det blir faktisk for mye karber for meg med frukt i kosten, men ellers så vil jeg nok legge meg nærmere Fedon enn ketolyse tror jeg 
Vi får se, jeg har godt tid 

|