hoff. klem til namba. Tror jeg også kommer til å slite når jeg en dag slutter å slanke meg.. Det er jo det man sier.. det verste er å holde vekta. Har forresten gått ned 3.2 kilo i sommerferien min. Har gått med 20 kilos ryggsekk rundtomkring på vidda etter storørretten, å det var effektivt. Har dårlig med turbukser som passer lenger, men det er jo bare positivt. Var litt skeptisk til hvordan jeg skulle holde lavkarboen på sånn langtur, men jeg prøvde meg frem og kom frem til følgende: Fiberhusk, glutenmel og kruskakli. Hadde med en flaske med råe egg som jeg hadde knekt oppi flaska på hytta før start. Tok turkoppen min og blandet litt melblanding med en dæsj egg og en dæsj vann, så stekte jeg to-tre lapper i masse meierismør. Snille mannen min bærte med seg to pakker smør ekstra for min skyld. En morgen tok jeg og la noen biter med cloetta sjokolade oppå lappene mens de stekte så de smelta.. DET var turfrokosten sin det! Mannen ble litt snurt der han satt å sutta på havregrøten sin. Han fikk faktisk en lapp av meg. På kveldstid var det masse ørrett og harr, stekt i masse smør med en dæsj majones. Så faktisk går det ann å holde lavkarbo på langtur med sekk. Var unektelig en smule lei av fisk når vi kom ned fra fjellet.. Vi dura rett på butikken og kjøpte noen digre biffer som smakte himmelsk etter halvannen uke med lapper og ørrett.