|
Sv: Julistarternes tråd
Haha, hvitvinsslanking, ja.. Det kunne kanskje vært noe. Om jeg hadde likt vin, vel å merke 
Det ble ingen dag 1 igår likevel
Jeg fikk med meg en helsikes forkjølelse fra danmark, og formen var verre enn først antatt. Mulig det har noe å å gjøre med at jeg forsøkte å gjøre noe praktisk igår (sette opp siste gjerdetråden til hestene). Ikke særlig tungt, men litt oppi her måtte jeg bare gi opp ettersom jeg holdt på å gå i bakken sånn ca annenhvert minutt. Kom meg ned igjen og i seng. Spiste litt ost, men holdt på å kaste opp etter to tygger.
Deretter sov jeg til gubben kom hjem, og klarte i allefall ikke å lage noe vettug mat...
Løsningen ble da ei lita pølse, litt potetsalat og litt sprøstekt løk. Gubben fikset det meste, og jeg var vel bare takknemlig for å få i meg noe som helst.
Klarte imidlertid å slenge ei pakke bacon i panna igår så jeg skulle ha noe ferdig å småspise idag, så gjør et nytt forsøk idag da.
Forkjølelsen har dratt med seg sin bestevenn bronkitt, og begge har inntatt systemet mitt i så stor grad at jeg ikke har stemme, hoster som om jeg skulle hatt KOLS og sitter inne i finværet med to par ullsokker. Dog er hodepinen nesten borte, antagelig på grunn av hyppig inntak av betennelsesdempende i varierende former..
GAH! 
(men NÅ sutrer jeg)

|