Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-10, 18:30   #7
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Jess, september er da her! Er klar jeg! September er jo stortsett en veldig fin mnd. Høstlukta er fersk og fin, det begynner å bli mange farger ute osv...
Min 1. september har vært fin! Etter 3 dager i ny jobb så begynner jeg å føle meg stødig i "foredragene" mine. Jeg har ikke drukket fullt så mye kaffi som i går, og spiste en herlig (dog ikke helt karbofri) middag.

Kjøpte meg nakkekoteletter, bacon, champignon og fløtesaus (4 kb pr dl)... så kokte jeg opp saus med vann, tilsatte fløte og enebær. Skjærte kotelettene i strimler og stekte med bacon... Oppi sausen med det, stekte så champignon og simsalabim. Attpåtil så hadde jeg litt tyttebærsyltetøy i sausen... som IKKE er karbofritt. Men, kan vel ikke være sååå intenst galt. Godt var det i alle fall, og det kunne ha vært verre

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat