Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-10, 12:22   #310
mallilen
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Wow, for et eventyr du har hatt!
Du har sikkert lært mye av det. En ting er hva andre forteller, en annen ting er hva man føler på kroppen selv. Og kroppen din har jo vært gjennom litt av hvert nå.

Du får ha lykke til på dag 1 da

Takk for det

Gubben tåler tydeligvis mye mer enn jeg, men så har han heller ikke vært på langt nær så streng som jeg har vært med dietten frem til dette.

Som nevnt over, så er nesten det beste med denne erfaringen at jeg nå VET at sjokolade og godteri ikke er på langt nær så godt som det var, og at sukker faktisk er noe skrotten min ikke vil ha. Det hjelper jo en del på det mentale også, særlig ettersom sjokolademonsteret våkner rett som det er hos meg. Til nå har jeg jo bare brukt cocosa og kakao+litt nøtter og søtning og blandet og satt i kjøleskapet når sjokomonsteret har våknet. Det har jo vært kanondigg! I allefall i forhold til både skilpadder og center

Matlysten er igrunn bortevekk idag, fikk med meg en sabla forkjølelse hjem, så nå er øyne, ører,hode og bihuler på vei til å tetne helt til. Det blir liksom ikke så mye sult av sånt..

Har drukket vann til den store gullmedalje for å forsøke å "skylle ut" litt. Har vel drukket drøyt fire liter det siste døgnet, så det er håp også her

mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat