Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-10, 10:56   #11
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg går feil vei

Hei!
Det høres ut som vekta di bør på ei ukes ferie. Be noen du kjenner ha den hos seg i et skap uten tilgang for deg. Skal du måle noe så bruk målebånd.

I tillegg så prøv å få i deg en del grønnsaker og rent fett. Et halvt brokkolihode med en stor smørklatt hver middag kan bli en god vane. Prøv å unngå å spise mer enn et salt kjøttprodukt hver dag. Så enten bacon på morgenen eller spekematen på kveld. (Ost er lov uannsett. )

Så lover jeg at om en uke har du gått ned en del vannvekt og en del fettvekt. For øvrig er det dødsurettferdig at gubben alltid går ned dobbelt så mye som oss selv om han slurver noe forferdelig. Samme greia her hos oss! Det er dette med hormonane da veitu... Vi jentene skal skape etterslekta fra scratch og kroppen tviholder på fettreservene. Gubbene skal ut å drepe mammuter og kan derfor slite ned fettreservene bare sånn...

Forøvrig så har vi gått ned like mye på lik tid! Har ikke vi vært flinke så vet ikke jeg

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat