Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-10, 09:30   #3180
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Æsj da... Men altså, om en har nikkelallergi trodde jeg det artet seg mer som utslett? Ikke betennelse?
Jeg har enda ikke fått tak i bakstykker i gull, alle mine var brukt opp, så hun har nå øredobber i gull med sølv bakstykker. Da burde hun gjerne reagert på de også? Gjerne det da er håp at det er tilfeldig?

Da skulle du sett ørene mine første gang jeg hadde reaksjon på nikkel!!!
Det sprutet gul guffe og øreflippene mine var sikkert 3 ganger så store som normalt og knallrøde!
Legen min hadde aldri sett noe så ille og satt meg på antibiotika, både salve og piller!
Det blir liksom ikke utslett inne i et hull i øret, ikke som man kan se! Ikke før det blir betent! Men jeg merker at det klør, da!

Jeg kan feks ikke bruke olabukser med metallknapper. Da klør det litt og så får jeg et utslatt, ja, som blir digert og betent og vondt og j..... Tar uker før det blir helt bra igjen!

Niks mer juggel på meg! Kan bare bruke plast, gull og nesten alle typer sølv.