Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-04, 09:56   #11
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hei - enten jeg ble provosert eller ikke - så tillater jeg meg å komme med et råd til deg. Og av erfaring så vet jeg at det blir flere enn ett råd... Har problemer med å fatte meg i korthet.....

Det høres ut som du allerede har bestemt deg for å gjøre noe med kostholdet ditt, og det er bra. Uansett om motivasjonen er generell helse - eller kun vektnedgang. Motivasjon til å gjøre endringene trenger du i hvert fall. Så ville jeg bestilt en time for å få tatt en stor mengde blodprøver, og jeg ville ha bestilt time på en av Lindberg-klinikkene. Ikke fordi de nødvendigvis er de eneste som har peiling på dette, men fordi de tar blodprøver som både er viktige for å få avdekket eventuelle mangler og også blodprøver som er viktige i forhold til forebygging og behandling av kostholdsrelaterte livsstilssykdommer. Og det er flere sykdommer som er kostholdsrelaterte enn "vanlige" leger veit om - så dette syns jeg er en god forsikring. Siden du har sykdommer/plager som i hvert fall i mitt hode høres alvorlige ut - hadde jeg ikke vært i tvil om hvem jeg ville hatt hjelp av!

Når du har tatt blodprøvene og vært til konsultasjon - skal du etter ca. 2-4 uker ha en oppfølgingskonsultasjon hvor prøveresultatene dine blir gjennomgått. Her får du veldig mange gode råd - og hjelp til å planlegge veien videre.

He-he - ser at det skinner tydelig igjennom hvor bra jeg syns oppfølgingen på Lindbergklinikken er, men det er jo på bakgrunn av egne erfaringer. Jeg skal snart sørge for å få tatt nye prøver (tok de første i november 2003) og er spent på om noen av verdiene har bedret seg - og hvor mye.

Det koster litt penger, men jeg syns det er en god pris for å slippe å famle rundt i blinde.

fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat