Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-10, 20:38   #257
MarensLille...
Medlem

MarensLille... sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 45
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av belino, her.

Er jeg den eneste som kjenner søtsuget, og som synes det er tøft å gå på kuren? Jeg LIKER ikke å lage mat, savner brødet kjempemasse, savner å drikke melk osv.

Jeg lagde brødet som ligger under bakst-oppskrifter, og det var såååå godt!!! Anbefales virkelig!!! http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25639

Å like å lage mat er noe som må læres... Jeg elsker å lage mat, og har jobbet som restaurantsjef i flere år. (Det er vel hovedgrunnen til at jeg sliter med overvekt også...)
Jeg anbefaler deg å følge oppskrifter du finner her inne på forumet, og i diverse slanke- og lavkarboblogger på nett. Når du får bra resultater å klarer å lage noe som virkelig er digg, tror jeg dette vil trigge deg til å eksperimentere mere. Husk å følge oppskriften, og ikke slump, det kan være alfa omega...

Noen god melkeerstatning kan jeg dessverre ikke gi deg, men jeg bruker den røde Alpro Soyamelken til matlaging, i kaffen o.l. Den inneholder kun 0,1 kh pr 100 ml.

Og jeg tror kanskje at om søtsuget river i deg, at du får i deg for lite fett og kalorier...? Tar du krom forresten...?
Jeg har holdt på i over 2 uker og har kun hatt EN dag jeg virkelig slet. Hadde sååååå lyst på noe søtt! Da lagde jeg krem av en dl fløte og hadde en god ss med natreen oppi... Dette hjalp på søtsuget fordi jeg ble kvalm! *Hehe*

STÅ PÅ!!! Dette klarer du!!!

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:

Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat