Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-10, 12:36   #193
annex
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 64
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Du er ikke alene søta, jeg har holdt meg unna forumet fordi jeg er så flau og skammer meg. Jeg har for første gang (har vært i norge 23 år) fått familie på besøk fra USA. Min nevøen har vært her i ei uke og jeg ramlet av lasset. Har ikke spist alt som se andre men en bit her eller der - men det var nok. Var opp over 1 kg fra min minste...har ikke oppdatert tikkeren enda. Begynte å skjerpe meg i går men har ikke komme i ketose enda. Vet dette er ingen hjelp til deg, men vi har en uttrykk på engelsk som lyder "misery loves company"....sender deg en stor klem og vi bare begynner igjen..

Jeg var jo ute av keteose i 5-6 dager for to uker siden, og siden jeg først var ute av keteose, så skeiet jeg ut mer enn nødvendig. Spratt opp 3 kg!
Men de raste av igjen i løpet av en ukes tid. Så en sprekk er ikke krise.
Det er vel sånn at de ekstra karboene binder mer vann i kroppen, men dette går fort bort igjen når man er tilbake på keteose.
Etter denne opplevelsen, så blir jeg bare mere bestemt på å holde meg til kuren, men jeg skjønner at en sprekk er ingen stor krise, man blir satt litt tilbake, men kroppen har god tid, sålenge det over tid går rette veien.

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat