Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-10, 11:59   #190
raindew
Medlem

raindew sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
raindew er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Du er ikke alene søta, jeg har holdt meg unna forumet fordi jeg er så flau og skammer meg. Jeg har for første gang (har vært i norge 23 år) fått familie på besøk fra USA. Min nevøen har vært her i ei uke og jeg ramlet av lasset. Har ikke spist alt som se andre men en bit her eller der - men det var nok. Var opp over 1 kg fra min minste...har ikke oppdatert tikkeren enda. Begynte å skjerpe meg i går men har ikke komme i ketose enda. Vet dette er ingen hjelp til deg, men vi har en uttrykk på engelsk som lyder "misery loves company"....sender deg en stor klem og vi bare begynner igjen..

Jeg synes og det er vanskelig å holde seg i ketose når noe spesielt skjer --- føler liksom at jeg kommer til å gå glipp av noe hvis jeg ikke "koser" meg med mat. De siste ukene har jeg flyttet tilbake til England (i uka før det "koste" jeg meg med for mye øl og litt fyfy-mat), og så var jeg i bryllup (hvor jeg jo måtte spise litt av alt, +drikke alkohol...). Forhåpentligvis kommer vi til å takle disse spesielle hendelsene bedre når vi har blit litt mer drevne LCHF'ere Det tror ihvertfall jeg!

Stå på, Debz! Du klarer det!

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat