|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Jeg sliter sånn!! Å si at livet ikke har vært vanskelig siden jeg mistet broren min på 23 år i juli hadde vært å lyge. det har vært vanskelig, og særlig fordi at jeg sliter sånn med søvnen. Jeg har søvnproblemer i utgangspunktet, og nå er det så ille at jeg sover urolig med sovepiller, så jeg blir så innmari sliten for jeg kan ikke ta sovepiller hver natt. Og når jeg er skikkelig sliten så har jeg ikke krefter igjen til å si nei til meg selv... Når jeg er tom for energi så føles det mest naturlig å spise, men siden jeg ikke får mer krefter etter å ha spist så føles det mest natulig å spise mer, og mer og enda mer. Nå er jeg nesten tilbake der jeg var hvor jeg tenker konstant på mat, mat for energi og trøstespising. Nå har jeg begynt å tvile på meg selv, på om jeg faktisk klarer å holde vekten på lengre sikt... Så langt har jeg sånn delvis klart å holde meg i skinnet, men det er kjempevanskelig og blir stadig vanskeligere jo lengre tid jeg går uten å få tatt meg inn. Jeg trenger motivasjon og styrke!
|