Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-10, 18:21   #293
unaturligslank
Medlem

unaturligslank sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hmmm. Jeg vet ikke hvor mye den kunstige søtningen i Ifa, og lavkarbo-is har og si. Kunstig søtning er jo ofte en partystopper, så du burde nok droppe det for sikkerhets skyld. Jeg tenkte du kanskje hadde hatt bær i isen. Jeg dumma meg ut på en stor porsjon bær/fløte/søtning-is en stund tilbake...men det har du jo ikke hatt i så det er det ikke. Tror ikke isen din er så ille, men det er vel ikke vits i å ta noen sjanser.

Det skal jo være greit med salat, men kanskje det har blitt litt mye? Kommer an på hva som er i salaten og hvilke andre karbo-kilder du får i deg i løpet av dagen. Det er jo ikke så lett å veie salaten og telle karbo på skolen, men på atkins skal man holde seg under et par dl med salat pr dag, så ha det i bakhodet (husker ikke nøyaktig mål, men se på Atkinsforumet). Vær forsiktig med tomat og paprika, og ingen mais selvfølgelig. Bruker du dressing? Og i så fall, hva slags dressing? Spiser du for mye proteiner? Leste et sted at ved overskudd av proteiner omdannes de i leveren, og gir "samme" effekt som karbo. Husker ikke ordentlig, bare noe jeg skumma forbi.

Mensen i 5 uker høres grusomt ut! Du skal ikke se bort i fra at du har litt indre ubalanse som stikker kjepper i hjulene for deg. Du får bare smøre deg med tålmodighet og være stolt av jobben du gjør. Jeg har slitt lenge med å gå ned det jeg gikk opp etter min sprekk så jeg har ikke så mye vektnedgang å være stolt av, men jeg er stolt fordi jeg ikke har gitt opp og fortsatt holder meg til dietten, og det burde du også være!!

unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat