|
Sv: Julistarternes tråd
Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.
Ikke la dette knekke deg Sandramor! Du skriver at du har vært flink hos moren din, og da burde du være fornøyd med deg selv! Tenk på styrken du har vist ved å kontrollere deg og være flink med maten, så får vekta være det den er. Du har gjort en innsats og det burde styre selvfølelsen din, den burde ikke bli styrt av tallene på en vekt.
Kanskje du har fått mer muskler, kanskje har du spist salt mat som binder vann, kanskje henger det sammen med syklusen din, kanskje det er en mengde andre årsaker som jeg ikke kjenner til? Bare ta tiden til bruk, og ikke gi opp, så vil du se at du fortsetter nedover. Du har kommet langt allerede.
Du skriver at du er redd for å legge på deg igjen, men det skjer bare om du gir opp, så ikke gjør det!! Du har funnet en metode som fungerer, men man vil alltid støte på "bumps in the road" uansett, da gjelder det å være sterk.
Et par spørsmål på slutten: Kan det være lavkarbo-isen du feiret med før du reiste som har gjort det, hva var det i den? Har du tatt noen medisiner som kan ha ført til vann i kroppen?

Du er virkelig ryggraden min, Unaturligslank.
Jeg er tilbake til dit jeg var forrige helg, så målet om å være under 100 kg innen lørdag 4. september må jeg antakeligvis legge laaangt fra meg.
Det eneste jeg vet jeg har skeiet godt ut med er Ifa, både den i eske og i pose; frukt og søt lakris. Kanskje det har hatt større påvirkning enn beregnet? Ellers har jeg jo holdt meg under 15,og vel så det!
Lavkarbo-isen bestod av 3 eggeplommer, 2 ss kakaopulver, 2 ss splenda og 3,3 dl fløte pisket til krem. Tror du den er ille? Står ikke på medisiner nå i det hele tatt, ikke gjort siden april-mai. Har hatt mens i fem uker, ferdig nå, kan det ha noe å si? Etter jeg begynte på skolen har jeg spist mer salat (lett tilgjengelig) enn det jeg normalt sett har gjort tidligere på kuren - med er påpasselig med proteinene og fett, lite farligheter der Føler nå egentlig at jeg har vært flink, og det har jeg jo vært! Kanskje jeg rett og slett har innebygd stress etter Bodø-turen? Var jo en gooood del negativ action der, kan man si... I tillegg presser jeg meg med 4. september-målet mitt...