Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-10, 14:12   #291
unaturligslank
Medlem

unaturligslank sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av sandramor, her.

Jeg er... jeg er... jeg er.... ÅÅÅ!
Reiste hjem til mamma onsdag kveld på en framskyndet høstferie.
Gått opp nesten TO kilo, og det er enda jeg har holdt meg på kuren (mamma er også på kuren) og vært ekstra påpasselig for fristelsene.
Torsdag hadde vi ikke vekt her, så det måtte jeg kjøpe til mamma. Den er teit. Jeg har erklært den for DUSH (Den Ultimate Sandra-Hateren). Den er grei med mamma, men viser meg ørten forskjellige sifre for hver gang jeg trør på den dævelskapen! Jeg reiser (heldigvis) hjem i dag og gleder meg til mi vekt står for tur (ber til Gud og andre guder i samme slengen om at vekta til mamma er ubrukelig...) Jeg reiste hjem onsdag på 101.1 kg, vekta i dag var 102.5. Er det rart jeg fortviler eller?! ÅÅ! Dette må ikke skje nå igjen, at jeg legger alt på meg...

Ikke la dette knekke deg Sandramor! Du skriver at du har vært flink hos moren din, og da burde du være fornøyd med deg selv! Tenk på styrken du har vist ved å kontrollere deg og være flink med maten, så får vekta være det den er. Du har gjort en innsats og det burde styre selvfølelsen din, den burde ikke bli styrt av tallene på en vekt.

Kanskje du har fått mer muskler, kanskje har du spist salt mat som binder vann, kanskje henger det sammen med syklusen din, kanskje det er en mengde andre årsaker som jeg ikke kjenner til? Bare ta tiden til bruk, og ikke gi opp, så vil du se at du fortsetter nedover. Du har kommet langt allerede.

Du skriver at du er redd for å legge på deg igjen, men det skjer bare om du gir opp, så ikke gjør det!! Du har funnet en metode som fungerer, men man vil alltid støte på "bumps in the road" uansett, da gjelder det å være sterk.

Et par spørsmål på slutten: Kan det være lavkarbo-isen du feiret med før du reiste som har gjort det, hva var det i den? Har du tatt noen medisiner som kan ha ført til vann i kroppen?

unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat