Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 23:32   #6
unaturligslank
Medlem

unaturligslank sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Trener dere? Isåfall hva?

Ja, shredden sittert nok fortsatt i, tror ikke det hadde vært så ille hvis det ikke var for den. Men det i hofta er en gammel belastningsskade fra mange år tilbake som gikk nedover hele beinet (litt som isjas, men ikke det heller).

Kneet har kommet etterpå, men det er også noe jeg har slitt med i perioder. Iflg PT jeg trente med før har jeg "ustabile knær", musklene på innsiden er svake.

Sist gang jeg slet skikkelig med dette gikk jeg lange turer, og resten av dagen lå jeg i senga og dytta i meg smertestillende. Det fungerte det, men å ha en sånn periode nå passer litt dårlig med skole og sånn. Også orker jeg ikke å stappe i meg piller med dårlig effekt. Blitt litt mer pillemotstander etter å ha begynt å lese farmakologi.

Det er så frustrerende å ikke kunne gjøre det jeg vil. For shredden var jo virkelig bra trening. Sykkelen trener jo ikke overkroppen, og nakken min trenger sårt å trenes opp, sliter med spenningshodepine som ender i oppkast ala migrene. Kroppen min er rett og slett ødelagt.

Jeg får vel bare gjøre som du sier, lett sykling. Jeg sykler allerede på ganske lett motstand, men jeg får vel bare ta det enda lettere, og kortere økter. Det blir en sakte prosess, men det er vel bedre det enn å måtte ta lange pauser pga vondter her og der. For hvis jeg presser kroppen min selv om jeg har det vondt blir det vel bare verre?

unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat