Opprinnelig lagt inn av vermundo, her. Ville bare dele litt lykke med dere Er så glad, for ED funker virkelig for meg, og det er første gangen jeg har sett sånne resultater Jeg kan se forskjell fra dag til dag, og det sier familien min at de kan også. Siden jeg begynte forrige fredag har jeg mistet 6 kg 2 uker igjen, så er det ned på klinikken og kanskje inn i fase 2. Selvsagt smaker ikke alt like godt, og det er mange fristelser. Spesielt med en hektisk hverdag med 7 barn og 2 butikker. Men når man ser at det funker, så er det jo bare heeeelt konge. Hipp hipp for ED
Opprinnelig lagt inn av vermundo, her.
Ville bare dele litt lykke med dere Er så glad, for ED funker virkelig for meg, og det er første gangen jeg har sett sånne resultater Jeg kan se forskjell fra dag til dag, og det sier familien min at de kan også. Siden jeg begynte forrige fredag har jeg mistet 6 kg 2 uker igjen, så er det ned på klinikken og kanskje inn i fase 2. Selvsagt smaker ikke alt like godt, og det er mange fristelser. Spesielt med en hektisk hverdag med 7 barn og 2 butikker. Men når man ser at det funker, så er det jo bare heeeelt konge. Hipp hipp for ED
SÅ mye??!!! Er det overhodet mulig uten å la være å spise, neeeei, dette blir spennede!!!!