|
Sv: Auguststarternes tråd
Jeg har vært litt fraværende siste uka. Var først tre dager på besøk hos søstra mi og familien. Der hadde jeg med knekkebrød for å ha mat til frokost, men ellers laget vi maten selv og tilpasset hva jeg kunne spise. Litt vanskeligere når vi var ute og spiste lunch midt i shoppingrundene Ble en liten smell når jeg bestilte kyllingwok og den kom med masse nudler, men jeg greide heldigvis å kommemeg utenom de fleste. Sjekket med stix når jeg kom hjem og var fortsatt i ketose så jeg er fornøyd med turen. I går kveld var vi ute med 6 andre vennepar ogspiste tapas og drakk vin. Prøvde å holde meg til safe lavkarbomat men det ble ett par friterte saker også, men mest skinke, salater og oster.
Er veldig spent på veiing i mrg. og tror ikke jeg har gått ned noe denne uken for det har vært mye rar mat selv om det har vært lavkarbo så har det ikke vært helt rett.
Hva skjer forresten om jeg ikke får i meg nok fett? Er det kun vektnedgangen det merkes på eller er det noe annet også det går utover? Sliter veldig med det fettet altså.

|