Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 12:38   #123
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Matbudsjettet på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Dette stemmer ikke overalt. Foreldrene mine bor også på landsbygda der coop er alternativet, og der tar de ikke inn varer med mindre mange spør etter dem. Dessuten får de svært dårlig kvalitet på grønnsakene, og jeg mistenker at det er kjeden som nedprioriterer bygda. Å kjøpe på gårdene er ikke noe alternativ, det er ingen som har utsalg her (utenom en som selger litt kjøtt, men det er dyrt), og å selge sånn på si er ikke lov.

Her tar de inn hvis én spør. Eller, hvis det er ferskvare, så tar de inn så mye du vil ha. De kjenner jo kundene sine, så de vet jo hvem som bestilte og de vet at den personen kommer tilbake. En på jobb som bor i en by i nærheten bestilte noen kasser med øl fra Trondheim som han savnet, og hentet det noen dager senere. Butikken er fornøyd med alt de får solgt.

Er det ikke lov å selge på si? Alle bønder som produserer egg selger som regel egg. Hvorfor skulle ikke det være lov? Det er ikke lov å selge egenslaktet kjøtt, tror nok det er det du tenker på. Bøndene her driver bare med dyr, så egg er nok det eneste jeg får kjøpt på gårdene.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat