Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 12:31   #1650
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Aaaa- en medtrønderTakk for link, den siden virker jo genial!Mulig jeg må bruke den av og til. Helse situasjonen min er småtragisk, overvekten kom denne gangen -til tross for at jeg fulgte Ingers rugbrødopplegget,hadde holdt vekten lenge på trim og det-i det øyeblikket jeg fikk betennelser i armene. Disse er nå kroniske,har hatt smerter/verk siden mai 08(tragisk er jo bare 35 år)slitasjegikt har jeg fått også. Har prøvd ulike ting siden jan 09 for å få bukt med overvekten. Fremdelse flink å trimme, men mye jeg ikke kan gjøre pga mine hender.
Jobber dag/kveld/natt med multihandikappede(blir nok ikke pensjonist i det yrket, selv om jeg elsker det)

Har jo tatt blodprøver da jeg var i Bergen 13.august, håper svarene på det har kommet 13.september (de må vel ha det?Ellers er det litt dumt å reise så langt nå igjen)når jeg skal dit. Mulig prøvene viser andre ting enn det jeg vet om.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat