|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Ååååå dass - herlige uttrykk!!!! (Er trønder altså, men her på vestlandet hører jeg skjelden slike uttrykk)
Men til spørsmålet ditt (jeg gikk tidligere på ED altså ), du har egentlig to valg;
1 - bruke det foreløbigopplegget du har fått
2 - fordel det antall ED-produkter du har økonomi til å kjøpe slik at de holder til neste lønning, og spis fase2-måltider til de andre måltidene.
Jeg gjorde dette i vinter, ikke pga økonomien men pga at jeg hadde veldig mange jobb-reiser.
Ikke alltid like enkelt å følge fase 1 eller 2 slavisk når en skal bo på hotell flere dager i strekk.
Det viktigste er å følge prinsippene, slik at kroppen får de samme næringsmidlene og de samme signalene som om du fulgte ED 100%.
Nå kjenner jeg jo ikke din situasjon hverken helsemessig eller jobbmessig, så det kan være at Dr. Hetland anbefaler en annen løsning for deg.
Er dette forrestene Dr. Hetland fra Bergen? Det er i så tilfelle hun jeg går til - kjempeflink 
Det finnes også en kalkulator på ED's internationale side, og den kan gi deg en pekepinne på fase 1/2-måltider som er i henhold til ED.
http://www.eurodiet.com/index.php?op...100100&lang=en

|