Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 11:13   #288
mallilen
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes tråd

Dadumdidum...

Idag blir det "dasketur" på meg og gubben. Med en del timer til rådighet i frederikshavn har jeg stoooore planer om å tråle helsekostforretningen :twisted:

Fant ut at et glass cocosa der koster ca 90 norske, mot 194 i helsekosten her!
Foreløpig er det JBKM, soyaprotein, lucernefrø (det blir så godt oppå pålegg og til svinekjøtt!) og glutenmel som står på lista.

Dette er altså en nøye planlagt avstikker fra kuren, og jeg vet nok det kan bli noget vrient å gå forbi hylla med M&M's på båten, altså Tror likevel jeg skal klare det ganske så bra.

Buffeten blir en utfordring muligens, men jeg har for helsike holdt meg på matta i ca fem uker. Jeg tror jeg har fortjent en liten "utskeielse" i form av en skje fløtegratinerte poteter
På båten selges jo også en del sukkerfrie varianter av sjokkis, de skal få bli med hjem i bagen. Vil ikke risikere å fly rundt med rennamage der nede, for å si det slik

Gikk på en "sprekk" igår. Eller, den ble jo nøye utregnet, men jeg merker nå at det var dumt å gjøre. Jeg MÅTTE nemlig ha melk. Deilig, iiiiiiskald melk. Åh, den fristet noe så forferdelig, og jeg satte meg ned for å regne ut hvor mye jeg kunne drikke.
GUDBEDRE så godt det var! Heldigvis ble kartongen tom, så jeg får ikke repetert gårsdagens "synder"

mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat