Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 10:28   #31
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kommentarer fra omgivelsene - positivt eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Greddy, her.

Vi tar utsagn for hva som virkelig blir sagt, ikke hensikten/tanken/motivet bak utsagnet
Dere tenker for mye eller overanalyserer! Det er ikke bra å ha et så kodet språk!

*hehe* Jeg tror jeg må ha en del mannlige gener for sånn er jeg også. Når noen sier noe til meg så tror jeg de mener det de sier - ikke noe helt annet. Så når noen kommer i etterkant og sier at "ja, men h*n mente jo at..." så blir jeg oppgitt, kan man ikke bare si hva man mener da! Man kan ikke si en ting og så forvente at mottager skjønner at man egentlig sa noe helt annet!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat