Tråd: PCO og ketose
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-10, 18:35   #13
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PCO og ketose

*kremt* Ikke for å skremme altså, men jeg hadde en nesten identisk opplevelse med mens og vekt i sommer (har også PCOS). Det viste seg at grunnen var at kroppen trodde jeg var gravid , og begynte å sende ut gravidhormoner i stedet for "starte mensen" signaler... Antagelig hadde det vært et befruktet egg som forsvant ut av kroppen uten at kroppen merket det (vistnok veldig vanlig blandt "normale", men jeg og kroppen min visste jo ikke om sånt som aldri har hatt vanlige hormonsykluser... )
Så hvis det er noen som helst sjanse for at du kan ha vært ute for noe lignende så sjekk det ut! Hvis kroppen ikke skiller ut det eventuelle egget, men det likevel stopper i utviklingen kan det bli alvorlig infeksjon....