Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-10, 14:07   #33
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tulipa, her.

Oi!
Vi skal bo på et stort hotell med All-inclusive, håper det er maaange gjester og at maten ikke står fremme lenge av gangen. Har tatt kolera- og magesykevaksine og satser på at vi ikke får trøbbel med magen underveis.

Hvilken mat er typisk der, Kennygirl? Må vel google litt Egypt-menyer, tror jeg.

Vi har vært Sharm to ganger, og har HELT andre erfaringer enn de som nevnes! Flotte frokostbuffeter med egg, salat, oster, kjøtpålegg og endel ting vi ikke er helt sikre på hva var, men som smakte fortreffelig På det første hotellet hadde de en egen fyr som stekte omeletter, man bare pekte på ingrediensene man ville ha oppi.
Har heller ikke blitt dårlig der nede (selv da det var 50 grader). Spiser man normalt og ikke er livredd bakterier til vanlig har man som regel et greit immunforsvar og takler det. Dårlig mathygiene og syke gjester er jo ekstremt dårlig reklame for de, så de er ganske flinke tror jeg.
Hvilket hotell skal dere bo på?
For egen del syns jeg all inclusive er litt kjedelig, for endel av ferieopplevelsen er for oss å smake på og se litt av de lokale livet (i den grad det kan kalles det i konstruerte områder som turistplassene i Egypt da... )