Tråd: Fettprosent
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-05, 23:30   #27
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Ok, så klærne vil ikke ha noe å si da..? Har ikke helt fått med meg åssen den fettprosentregninga foregår, men regner med at det er lite fett i klærne mine Ja, er egentlig ikke ute etter den egentlige vekta mi (den finner jeg jo på badet hver morgen), men fettprosenten.

Må dem regne ut noe med vekta mi? Siden jeg skal be dem trekke fra det klærne veiier? Eller er det bare vist jeg vil ha den "eksakte" vekta?

Lindberg i Trondheim har tlf. tid fra 10-12. Mest åpent på kveldstid. Ligger rett overfor Nordeabanken (ikke langt fra Byhaven).