Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-10, 12:55   #179
unaturligslank
Medlem

unaturligslank sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Gratulerer, det er fantasisk! Kan jeg spør hva du har gjort for å oppnå så bra resultat?? Jeg begynte 12/7 og har bare gått ned 5 kg...ingenting skjer for tiden og jeg holder på å gi opp....

Hei Debz. Hvis du ser på tickeren til StineH ser du at hun har mye høyere BMI enn deg. Du kan ikke regne med like stor/rask nedgang som henne. Det er fysisk umulig.

Siden jeg er i gang svarer jeg enda litt mer på dine vegne deg Stine, håper det er i orden.

Stine går på Skaldeman, og så vidt jeg har sett på jornalen hennes vært veldig flink til å holde seg til kuren. Den kuren inkluderer ikke noe søtt, og det er virkelig alt søtt, inkludert blåbær, mørk sjokolade og funsaft. Hun har spist masse slankekjøttkaker, dvs kjøtt og fett, og minimalt med grønt.

På skaldeman 50+ er det ikke lov å spise mer enn 12 kh pr dag (15 på ketolyse) og du må fordele disse utover dagen, max 3 kh pr måltid.

Dette er egentlig veldig logisk, om du samler alle kh til et måltid (som i alle fall jeg gjorde ofte i starten på ketolyse) kan dette føre til blodsukkerstigning og utskillelse av insulin, man går ut av ketose. Det er ikke lov med erstatningsvarer. Skaldeman er altså veldig likt ketolysekuren, men litt strengere. Jeg anbefaler virkelig boka GI-Null! Han er som sagt litt streng, og det har i alle fall jeg veldig godt av

unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat