Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-10, 10:32   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Trenger spørsmålstips fra ungdomsskolepensum

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Hehe Jeg er litt rettskrivingsnazi jeg også. Litt vanskelig til tider når man snakker dialekt da. Enda/ennå uttales likt på min dialekt. Og/å uttales også likt. Vi bruker heller ikke preposisjonen ved. Vi sier med i stedet. "Eg sitte me vinduet".

Men alle de tåpene som skal skrive dialekt hele tiden. Det skal bli gøy å spørre dem om bokmålsgrammatikk. *ond*

Haha, jeg snakker jo også litt dialekt, men jeg har aldri skrevet på dialekt, annet enn på tull, så jeg skiller klart mellom tale- og skrivespråk . Men, jeg har jo også vært korrekturleser i årevis, og er nok ganske farga av det også. Norsk var mitt sterke fag!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat