Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-10, 09:11   #91
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 3 spørsmål jeg enda ikke har forstått med denne ketolysekuren, kan noen gi meg sv

Opprinnelig lagt inn av Luselise, her.

Jeg fant ut flere ting, altså. Bl.a het du jo faktisk Jorunn, med to n-er, før, du har hatt en stor operasjon for noen år siden og har en venninne som heter Hildegunn. Spennende.

Hahaha, hvordan i alle dager fant du ut dette? Det eneste jeg fant var sida mi på NRK urørt, den gamle myspaceprofilen min og noen bilder tagga fra et par konserter med det gamle bandet mitt, en temmelig lite avtiv profil på kvinneguiden, og en støvete en på fotosight.no, eller noe. Men klart, da googla jeg kun nicket mitt her. Jeg ser at hele navnet mitt kommer opp.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat