Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-10, 08:18   #71
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Kutte ut shampoo

Dette var spennande å prøve. Vil vere deilig å bli fri frå shampoo og balsam dersom det funkar på lang sikt!

Eg vaska med bakepulver og skylte m eplesidereddik (m nokre dråpar lavendelolje i fordi lavendel er noko av det beste i heile verda) og er forbausa over at håret kjennes like reint ut som vanleg. Eg hadde liksom trudd det skulle bli litt "rart". Det blei ikkje umogleg å kamme gjennom heller sjølv om eg ikkje hadde eit tonn balsam i - slik det normalt ville blitt etter shampoovask. (Ein ondsinna konspirasjon frå shampooprodusentane for å få oss til å kjøpe meir produkt! Hah! I'm on to them now!)

Men du store min, eg var ikkje førebudd på at det skulle svi slik da eg hadde i bakepulverløysninga Eg brukte to spiseskjeier til to koppar vatn jfr basisoppskrift på instructables.com som Licota linka i 1. post. Men det er kanskje logisk at det skal kjennes litt når alt grumset oppe i hovudbotnen løyser seg opp på 1-2-3, det er jo ei basisk løysning trass alt?

Har ingen større kløe i dag enn det eg vanlegvis har, vi får sjå korleis det utviklar seg. Så langt alt vel i kråkereiret mitt.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat