Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-10, 19:58   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt, men økning i kroppstørrelse

Stress ned! Det har gått bare en uke - det tar nok noen uker før kroppen er i gang med ordentlig fettforbrenning. Noen er slappe en uke - noen er slappe fire uker - ta det som det kommer, sørg for å hvile når det er mulig. Det er nemlig VERDT det å komme seg gjennom den litt tøffe starten.

Synes også det er litt lite mat til en voksen mann - og kutt melk/thousand island og nøtter - lag heller hjemmelaget dressing med majones og litt tomatpure (uten sukker). (Sjekk ut oppskriftene her på forumet).
Kyllingkjøttdeig er nokså magert - kjør på med laks, eller nakkekoteletter eller biff eller annen god proteinmat med fett på (Sjekk ut Skaldeman - det er mannfolk-lavkarbo'n sin det )

Drikker han nok vann?

Jeg kjenner flere store menn - altså i høyde da spesielt - med noen kg for mye - og etter å ha spurt de hva de spiser til vanlig er jeg sjokkert! Spiser ikke menn mat?? En spiser ingenting til frokost - 4 skiver til lunsj - og en dag kun grønnsakssuppe til middag?? Når man er nesten 2 m høy er dette å sulte kroppen sin - og DET kan være en grunn til at man ikke blir mindre... MENN - SPIS MER MAT!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat