Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-10, 19:29   #30
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det flere enn meg som ikke teller carbs?

Jeg veide alt og skrev opp alt i begynnelsen.
Veide opp hvor mye agurk og tomat jeg pleide å bruke, slik at dette ble en "porsjon" med kjent karboinnhold osv. Det tok ikke lang tid før dette satt i fingrene...

Jeg ville ALDRI begynt en karriere som brødbaker med å skumme igjennom et par brødoppskrifter og så mikse sammen et par ingredienser på slump, sette ovnen på - ett eller annet - og plassere brødet vilkårlig oppe eller nede i ovnen.
Det kan man tillate seg når man VET hva man gjør .

Slik ser jeg på det å begynne med et nytt kosthold: man må gjerne legge inn en minimumsegeninnsats hvis det skal bli vellykket. Noen klarer det selvfølgelig uten også...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat