|
Sv: Julistarternes tråd
Heisann
Har ikke sett denne tråden før jeg. 
Jeg startet på ketolysekuren 5.juli. Var da 95 kg Førse delmål er 85kg , og målet er 75kg
Gikk ned til 90 kg til slutten av juli. Skulle da på ferietur, der vi lå på hotell i flere dager.. Prøvde, men nyttet ikke å gå på kuren da, så jeg tok en pause, men spiste ikke godteri da.
Vekta var heldigvis den samme når vi kom hjem.
Trener på treningssenter 2-3 ganger pr uke, har gjort det siden januar. Men fra å være veldig rolig, og sofaslave, til ganske aktiv med trening på senter + gå turer, gikk jeg ikke ned et eneste gram med "vanlig sunn kost" + endel snop. Veldig frustererendes. Kuttet snop i periioder også, men uten effekt.. Ga litt opp da, og bestemte meg for å begynne med lavkarbo, og leste litt og fant ketolysekuren... 
Har fått veldig troen på denne kuren, eneste jeg kan slite litt med, det er å få i meg nok mat.Kutter ut måltider til tider, så de må jeg prøve å skjerpe meg med..
Har ikke lest alle innleggene enda, men det skal jeg få gjort etterhvert. De jeg har lest hitill har ihvertfall imponert meg! Dere er flinke!!!
Håper det er greit at jeg henger meg på denne tråden, og slår følge på veien nedover!!!

|