|
Sv: Går ikke ned ... Har Fiberrik skylden?
Tusen takk for svar, alle sammen! Jeg setter meget stort pris på det.. <3
Jeg må legge til at jeg HAR spist høyfett tidligere, uten at jeg har opplevd at det fungerte. Da spiste jeg mye nøtter, fetaost, avkokado, stekte maten i olje, mye fløte, etc.. Og jeg har benyttet meg av dette tidvis de siste 6 ukene også.
Jeg vet ikke om jeg er helt enig i at man (nødvendigvis) ikke går ned pga "for lite fett" - den påståtte spareblussen kommer vel først når kroppen tror den usultes helt - men om man personlig føler seg passe mett og opplagt av å leve på kylling og salat, f eks, så burde ikke det være problematisk hvor lite kalorier det er der? Maten er jo sunn!
Nerthus: Kunne du tenke deg å utdype litt hvordan du følger " spis-deg-slank"- metoden? F eks gi meg et par eksempler på hva du spiser iløpet av en dag? Jeg vil helst ligge på 1000-1500 kalorier daglig. Jeg klarer ihvertfall ikke flere runder på Ketolyse eller Atkins.. Har vurdert South Beach, men jeg mistenker det igjen blir for mange karber og at jeg ikke vil klare å følge det slik det skal.
Og, angående fiberrik - skeptisk til å bytte det ut - det reddet meg :P Eneste grunnen til at jeg har klart å holde denne dietten i mer enn 1 måned, haha..
Sist redigert av Hulder : 26-08-10 kl 16:42.
|