|
Sv: 3 spørsmål jeg enda ikke har forstått med denne ketolysekuren, kan noen gi meg sv
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Liker du mørk sjokolade? Det har skjedd noe med smaksløkene mine siden jeg la om kostholdet, særlig er jeg veldig følsom for søtsmak, og synes ting fort blir alt for søtt!
Om jeg kjøper sjokolade nå, så blir det som regel 85-86% kakaoinnhold, og gjerne av litt kvalitet. Sjokkisbehovet mitt blir i alle fall tilfredsstilt ganske mye fortere av et par tre ruter skikkelig god mørk kvalitetssjokolade .
Og, jeg må bare få lov å si, det går ingen automatikk i å være vegetarianer og være veldig opptatt av kropp og kost. Jeg var veggis i åtte år og ble både overvektig og syk, jeg var ikke bevisst, men jeg var vegetarianer.
Jeg har spist kjøtt de siste tre årene, og er mer opptatt av helse og kropp en noensinne, så det er ikke noe enemerke for veggiser, altså .
Jeg kan spise mørk sjokolade, men jeg foretrekker lys melkesjokolade, for å være ærlig - moren min derimot spiser kun mørk sjokolade, og hun er dronningen av de frelste 
Jeg mente slettes ikke at det var noe automatikk i å være sunn og å være opptatt av kost og kropp, jeg mente kun at jeg er opptatt av det, og naturlig nok er langt mer opptatt av grønnsaker og frukt, som regnes som sunt, enn mine kjøttspisende venner 
Bli veggis igjen, da! 
|