Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-10, 11:03   #99
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 54
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Matbudsjettet på lavkarbo

Vi bruker ivertfall 10000 på matbutikker i mnd. Da er det med vaskemiddler,shampo,balsman o.l. Jeg aner faktisk ikke hva summen blir om jeg trekker fra det.

Vi er to voksne pluss tre tenåringer. Ofte er det en ekstra til bords. Det er kun jeg som går ordentlig på lavkarbo, selv om de andre begynner å ta etter. Jeg vil påstå at jeg er den som bruker minst penger på mat selvom jeg har edel "dyre" ingredisenser så varer de fleste lenge. Jeg blir fort mett på lavkarbokostholdet og jeg bruker ikke penger på f.eks godteri og is.
Vi har også ei som har gått over til glutenfri mat på grunn av mye mageproblemer. Det er litt dyrere mat det også.

At vi kan spare penger på å spise billigere det kan vi og i perioder når vi skal spare litt ekstra så er vi mye nøyere med hva vi handler.

Med tre tenåringer i hus så går det mye mat. Kan ikke samenlignes med den gang vi hadde tre små

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat