Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-10, 23:05   #9
tjeldberg
Medlem

tjeldberg sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Noen med peiling? Kondisjon ...

Opprinnelig lagt inn av tommygutt, her.

Hva med å bruke sykkel fram til du har gått ned i vekt? Løping med tung kropp sliter mye på ledd og du kan pådra deg kneskader som blir langvarige og frustrerende.

Jeg anbefaler sykkel, få hjelp til riktig innstilling til deg og sin kropp og du vil slite langt mindre på leddene samtidig som treningseffekten blir minst like bra. Svømming er enda bedre alternativt hvis du absolutt vil bruke joggesko, finn deg en bratt motbakke, da holder det med å gå fort så kommer pulsen samtidig som du skåner kroppen for løping

Takk for tips.. det er nok ett poeng å bruke sykkel litt mer, ihvertfall til jeg veier litt mindre. Men du vet, når man først har fått det for seg at det er noe man vil.. Men som sagt, kanskje det vil være lurt å sykle ihvertfall oftest inntil videre.

Til deg som kom med siste tipset.. mulig det var kjæmpe bra, men det vil jeg ikke finne ut av, for det dukket bare opp ett pop up som ba meg registrere meg.. noe jeg ikke er utpreget glad i å gjøre før jeg vet hva det er snakk om. Mulig det er opera nettleseren min, men kunne heller ikke fjerne pop upen, for å lese den delen som var tilgjengelig uten reg. heller. Desverre