|
Sv: Går ikke ned .. Har Fiberrik skylden?
Du spiser for lite mat snuppa - kroppen din er ikke særlig interessert i å gi slipp på noenting siden det er sultetider 
Hør på photo - prøv ketolyse slavisk i noen uker og se hva som skjer. Du vil bli positivt overrasket tror jeg Hvis du har spist så lite kcalorier og fett i lang tid - vil det ta litt tid før kroppen stoler på at det er greit å forbrenne fettet på kroppen din.
Jeg er en av de som må passe kcaloriene for å gå ned i vekt på lavkarbo - men jeg ligger på 1500 kcal om dagen og det fungerer utmerket, spiser både majones, fløte, creme fraiche, smør og olje daglig.
Kommer fra lavfett-verdenen jeg også og det var en ENORM (og befriende) forandring i å tenke fett - mer fett! Begynn forsiktig, litt smør på skiva, litt olje i salaten osv - og øk heller på etterhvert. Lavkarbo er ingen hurtigløsning - det er en ny måte for kroppen din å fungere på - gi den tid!
Tenk helse og at du få deg godt med næring - som betyr mye for hud, hår, overskudd og generelt velvære 
Det er heller ikke rart du ikke klarer mer enn 5-6 uker i strekk på lavkarbo OG lavfett - kroppen din er desperat etter næring!
Gjør en avtale med deg selv - prøv slavisk i 4 uker - og se hva som skjer 
Husk også at det er flere retninger å velge i innen lavkarbo - jeg bruker spis-deg-slank metoden, som er både lavkarbo og lavkcalori, men bra med fett i allikevel. På generell lavkarbo går jeg rett og slett ikke ned i vekt.
Hvis du har fett-angst så kan kanskje spis-deg-slank metoden være en start? (ps - du må ikke kjøpe maten fra de - bare bruk prinsippene. Jeg lager all maten min nå etter dette prinsippet - og fryser ned så det er lettere for meg å bare hente mat i frysen istedet for å telle og veie og lure på hva jeg skal spise hver dag - hver og en sin løsning )
Lykke til!!
|