|
Sv: Hvorfor ...
Går du ned ti kilo på en måned, har du nok mer enn tjue kilo overvekt, altså . Jeg har brukt nesten fire år på 23 kilo. De første 19 brukte jeg sju måneder på, gikk opp fem seks, og sto stille i to og et halvt år, tross superstrikt kosthold, men det viste seg jo å være hormonelt betinget. Det kan man jo forsåvidt sjekke ut over tid, men fem uker er ikke lenge. Man må se ting i perspektiv, de fleste av oss har brukt lang tid på å legge på oss disse kiloene, og da kan man ikke regne med at de går av igjen i en sturt, selv om man så gjerne skulle ønske det .
Mitt forslag til deg ville være å gi det et par uker til, og så elminere partystopperne, for de har du noen av. Typiske partystoppere som jeg ser ut fra hva du skriver er kunstig søtning, meieriprodukter, nøtter, lavkarbobrød og tomater. Om du er villig til å gi det et forsøk, så fjern en og en av dem i ukesintervaller, og se hva som skjer.
Tips: Jeg tygde på persille og drakk uhovelig mye vann for å stagge ånden. Nå var jeg heldig, og den forsvant på noen få uker, men lukta kommer jo innenfra, så alt blir bare kamuflering, men jeg synes persille gjorde jobben .

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|