Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-10, 21:59   #169
Gressenka
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Gressenka er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Ikke undervurder resultatet ditt. Tenk heller 5kg og 24 cm!!!YES
Du har holdt deg til dietten, endret mange vaner og ser resultater. Du nærmer deg målet ditt litt etter litt. Det er viktig å se på fremgangen i et litt større perspektiv, og ikke måle graden av fremgang ut fra hva du har gått ned/eller opp i løpet av noen dager, eller en kort uke, avhengig av hvor ofte man veier seg. Spesielt når man står stille er det viktig å tenke slik.

Men du har faktisk gått ned 0,8333333 kg pr uke, og det er kjempebra

Selv har jeg så og si ikke gått ned noe disse (snart) 4 ukene siden jeg startet. Pga noen små feil jeg har gjort har jeg gått opp nesten alt det jeg først tok av. MEN! Jeg har lest og lært mye den siste tiden. Og viktigst av alt. Jeg har ikke gitt opp!! Så jeg må faktisk si at jeg er ganske fornøyd med meg selv akkurat nå

Tusen takk for oppmuntringen! Man lærer mye underveis. Ikke minst lærer man balansen, om jeg kan si det slik. Balansen mellom fett, protein og karber. Hvor mye man tåler, og hvor mye mat man må ha.

Egentlig så ser jeg på de ukene her som øvelse, for det er først nå jeg er så trygg på meg selv at jeg ikke trenger å veie maten for å være sikker på at jeg holder meg innenfor.

Jeg har for eksempel lært at jeg bruker lang tid på å komme i ketose(nesten 4 dager) men det skal litt til før jeg detter ut av den. Men slik er min kropp! Man må nesten bare prøve seg frem, og så lenge vekten går nedover og man føler at kuren er til å leve med så er jo alt bare flott

Masse lykke til vidre til deg