|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av Popp, her.
Velkommen til Fase 2, tuddelu! Nei, har ikke smakt karamelldessert så ingen tips herfra. Men alle supper kan du tilføye grønnsaker som du koker sammen med ED suppen. + masse krydder.
Jeg er godtesjuk for tiden. Kaster i meg både 1 og 2 barer på en dag, og i helgen spiste jeg opptil 7 ED måltider! Satser på at det er en overgangsperiode (for ett eller annet) og at jeg snart er tilbake igjen til normalen. Regner med at vekten ved neste veiing ikke viser noe særlig nedgang. Men jeg skal heller satse på å få inn en treningsøkt. Hvor lenge har jeg sagt dette nå ?
Takk Popp
Jeg er superfornøyd med resultatet i fase1, 6,9 kilo av Så nå er jeg klar for fase2, om det skulle gå litt saktere nedover nå, så gjør det ingenting!
Godt å spise middag igjen. Har gledet meg til skalldyr i lang tid, så nå skal det bli reker, krabbe og scampi fremover Med ett glass hvitvin til!
Før jeg begynte dietten hadde jeg aldri trodd jeg skulle glede meg så mye over god mat. Det er sånn det skal være!
Nå har jeg spist kjeks og salater igår, tror ikke jeg våger meg på suppene igjen .. hehe .. idag kommer ed produktene mine
Spis 1 og 2 barer om dagen og nok måltider til at du ikke er sulten! Det er en overgangsperiode, det vil gå over. Det er bedre å spise mer ed produkter enn å spise annen mat. Jeg tror ikke det vil gi særlig utslag på vekten din heller; kroppen gir uttrykk for at den trenger mer næring.
Jeg hadde det slik første uken i fase1; var godtesyk hele helgen og spiste 7 måltider over noen dager da det stod på som verst. Det gav ikke utslag på vekten. Så bare nyt måltidene dine, du trenger dem nå
Hva har du lyst å trene da Popp? Det høres ut som du er streng med deg selv om at du MÅ begynne å trene .. dette kan sette en demper på lysten for å begynne. Ta deg en treningsøkt fordi du har lyst, ikke fordi du må
God klem!
|