|
Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?
Oi, så spennende, Flippy! Lykke til, håper egget fester seg og blir sittende i 9 mnd. Håper vi får høre hvordan det går med deg da 
Eyeshock, syns du har vært kjempeflink og gått ned masse. Det må jo synes ganske godt de kiloene du har gått ned også? Stå på, neste sommer har du en perfekt kropp!!
Jeg har nå vært 1 uke i ketose og det er så deilig å være ordentlig i gang igjen. Begynner å komme i ganske god form nå også, for jeg har heldigvis fortsatt å trene gjennom sommeren selv om jeg har spist litt variert med karbohydrater.
Og det er så godt å trene om dagen!!
Føler jeg har veldig mye energi og kan holde på i evigheter .
Nå til helgen er det bursdagsfeiring igjen her i huset, og hele familien er invitert på begge sider.
Bursdagsbarnet ønsker seg 1 nydelig brownieskake og 1 mektig sjokoladekake (som jeg skal lage, men ikke smake). Jeg må klare å holde meg unna de kakene der!!
Skal prøve meg på å lage en lavkarbo-kake hadde jeg tenkt, kanskje oreokaka til Ferskenbeinet?
Så jeg er litt redd for at denne uka blir det litt stillstand på vekta, da jeg ofte reagerer med stillstand på kunstig søtning og sukrin. Vi får se hvordan det går.....