|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.
Jeg vet at man ikke bør være i ketose hvis man blir gravid, nå satte jeg inn et befruktet egg i dag, og dermed ønsker jeg å leve som gravid de neste to ukene - før test Men, hvor lavkarbo kan man leve, liksom? Jeg skal jo ikke mer ned i vekt egentlig - og har spist både brød, ris, pasta og poteter innimellom de siste to mnd og enda gått ned flere kilo...... Er det tryggest å fortsette sånn, eller anbefaler dere en annen filosofi enn ketolyse? (som er den eneste jeg har prøvd) Jeg har ingen problemer med insulin eller andre ting, trengte bare en 'kur' for å få bort ivf-kiloene 
Hva med noe mer lindbergsk? Belgefrukt, bær, nøtter, litt fullkornspasta og fullkornsris? Fedonbrød/Ingers rugbrød? Dersom du trives med lavkarbolivsstilen, som jo også er kjempesunn selv på et høyere nivå av kh, så ser jeg ingen grunn til å gå tilbake til et vanlig høykarbokosthold . Og ikke minst har vi jo sett mange eksempler på her inne at lavkarbokosthold er veldig bra for fruktbarheten, ettersom det er hormonstabliserende. Det er ikke bare insulinet som påvirkes positivt av det .

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|