Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-10, 17:16   #215
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Har i dag funnet ut at fiskepinner egentlig smaker lite godt. Ja, jeg vet det er lite karbo med fiskepinner, men når de var stekte så pirket jeg av alt av panering utenpå, hadde på smør og sukkerfri ketchup.... hadde smakt bedre med bare smør med ketchup på tror jeg. Dagen før lønning det her, så er litt trangt om jeg ikke ville begynne på den planlagte middagen med kjøttdeig i ketchupsaus og brokkoli.

Jeg lager mine egne fiskepinner jeg. Fiskefileter,finknust baconcrip, egg, salt og pepper Visp sammen egget, dypp filetene i egg og så i baconet, krydre med salt og pepper og steik. Smaker helt fortreffelig! (Og jeg mener det er flust av mel i fiskepinnedeigen, er det ikke ?!)

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat