Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-10, 11:47   #90
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Matbudsjettet på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av erruslank, her.

Ikke meningen å være teit, men jeg blir rett og slett litt forbanna når jeg leser at du kaster så mye mat. Det er så mange i verden som dør av sult, og så skal du kaste enorme menngder mat fordi du er et nek til å handle fornuftig.

Sånn. Da var det sagt.

Og jeg blir rett og slett litt forbannet over å bli kalt ett nek, for det er det du sier - så det går jo opp i opp. Burde egentlig holdt meg for god til å kommentere det, men det er jo sånn at jeg faktisk er rimelig klar over at jeg ikke handler spesielt økonomisk - og sånn egentlig så legger jeg ikke så mye vekt i å gjøre det heller, selv om jeg prøver å gjøre enkle grep for å minske avfallet (det spiller nok ingen rolle for de som sulter i verden dog. De blir nok ikke mer mette av den grunn)

Men så, hvordan mener du at jeg skal handle f.eks rømme fornuftig? Boksen spises opp når den spises opp, og ordentlig rømme får man faktisk ikke tak i mindre bokser her oppe, om noen plasser. Å la være å kjøpe det er jo uaktuelt siden jeg liker rømme, så da blir det vel sånn som det blir da.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat