Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-10, 10:43   #18
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Jeg har vel svart på dette lenger opp i tråden også, men...

Da jeg ammet hadde jeg ikke slankeånde, men jeg gikk likevel ned i vekt. På ketose rapporterer folk om ketoseånde og hestesvette. Da virker det som om det skjer ettellerannet her...

Nå var det strengt tatt ikke dette tråden handlet om...jeg bare svarte at kroppen hennes kanskje ikke var helt klar for å slanke seg vha ketolysekuren mens hun fullammet.

Den ketoseånaden og ketosesvetten mm har jeg aldri opplevd, selv ikke på 5g karbo( som jeg prøvde en ukes tid)... Men at det skal bety at man frigjør mere giftstoff enn om man ikke psiser ketogent, det skjønner jeg ikke.

Nei, det var jo ikke det denne tråden handlet om, men jeg er nå engang engasjert i akkurat dette temaet.

Det er jo viktig at man spiser nok når man ammer, og jeg er ikke sikker på at HI her spiser nok. Sunne proteinkilder,masse grønt og nok fett er bra ammekosthold, om man vil slenge på korn eller ikke får være opp til hver enkelt, men nok mat må man ha.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat